نمایه نویسندگان

آ

  • آذین فر، لیلا اثربخشی آموزش تئوری ذهن بر تنظیم هیجان و مهارت‌های اجتماعی در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 23-12]

ا

  • ابراهیمی قوام، صغرا تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر محرک‌های هیجانی مثبت برای آموزش دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 11-1]
  • احمدی، عزت الله اثربخشی آموزش تئوری ذهن بر تنظیم هیجان و مهارت‌های اجتماعی در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 23-12]
  • افروز، غلامعلی مقایسه فصل تولد و میانگین سن تقویمى و زیستى والدین دانش‌آموزان آهسته‌گام با نشانگان داون با والدین دانش‌آموزان عادی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 41-33]
  • افروز، غلامعلی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر خلاقیت با رویکرد درمانگرمحور و خانواده‌محور بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان سرآمد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 40-34]
  • الستی، یگانه بررسی تأثیر آموزش برنامه ارتباط بدون خشونت بر افسردگی، اضطراب و استرس نوجوانان با آسیب شنوایی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 10-1]
  • امیراحمدی، مهدی تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر محرک‌های هیجانی مثبت برای آموزش دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 11-1]
  • امینی، داریوش بررسی میزان آگاهی مهارتآموزان ماده 28 و نومعلمان دانشگاه فرهنگیان از اختلالات دیکته به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 56-42]

ب

  • بنیادی، معصومه تدوین الگوی نارسایی توجه براساس مؤلفه‌های هیجان اندیشه با میانجیگری هوش‌ تحلیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 2، 1402]

ت

  • ترکاشوند، علی ارزیابی تأثیر مداخله سرریزشدگی به مادران بر دارایی‌های تحولی و مشکلات رفتاری برونی فرزندان [دوره 14، شماره 3، 1402]

ح

  • حاتمی ورزنه، ابوالفضل نقش واسطه‌ای خودتنظیمی هیجانی در رابطه حمایت اجتماعی ادراک‌شده و خودکارآمدی والدگری والدین دارای فرزند مبتلا به فنیل‌کتونوری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-21]
  • حبیبی، نرگس نقش واسطه‌ای خودتنظیمی هیجانی در رابطه حمایت اجتماعی ادراک‌شده و خودکارآمدی والدگری والدین دارای فرزند مبتلا به فنیل‌کتونوری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-21]

د

  • دانادل، مهرشید اثر‎‎بخشی برنامه آموزشی تنظیم هیجان بر ناگویی هیجانی دانش‎‎آموزان کم‎ شنوا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 50-41]
  • داوری ابنوی، سیما اثربخشی مداخله ذهن‌آگاهی مبتنی بر هنر بر اضطراب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 65-57]
  • درتاج، فریبرز تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر محرک‌های هیجانی مثبت برای آموزش دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 11-1]
  • دلاور، علی تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر محرک‌های هیجانی مثبت برای آموزش دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 11-1]

ر

  • ربیعی، زهرا مقایسه فصل تولد و میانگین سن تقویمى و زیستى والدین دانش‌آموزان آهسته‌گام با نشانگان داون با والدین دانش‌آموزان عادی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 41-33]

س

  • ساداتی فیروزآبادی، سمیه سادات اثربخشی مداخله ذهن‌آگاهی مبتنی بر هنر بر اضطراب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 65-57]
  • سلطانی نژاد، سلمان اثربخشی تمرینات چشم ساکن بر مؤلفه‌های حرکتی تکلیف دریافت‌‌کردن کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 20-11]
  • سلیمانی، مهران اثربخشی آموزش تئوری ذهن بر تنظیم هیجان و مهارت‌های اجتماعی در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 23-12]

ش

  • شریفی، علی بررسی تجربه زیسته دانشجویان دارای آسیب بینایی بر اساس روش پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 3، 1402]
  • شعبانی، زهرا تدوین الگوی نارسایی توجه براساس مؤلفه‌های هیجان اندیشه با میانجیگری هوش‌ تحلیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 2، 1402]
  • شیوندی چلیچه، کامران تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر محرک‌های هیجانی مثبت برای آموزش دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 11-1]

ص

  • صادقی، مژگان اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر خلاقیت با رویکرد درمانگرمحور و خانواده‌محور بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان سرآمد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 40-34]
  • صدیقی، زهرا اثربخشی تمرینات چشم ساکن بر مؤلفه‌های حرکتی تکلیف دریافت‌‌کردن کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 20-11]

ط

  • طاهر، محبوبه تدوین الگوی نارسایی توجه براساس مؤلفه‌های هیجان اندیشه با میانجیگری هوش‌ تحلیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 2، 1402]
  • طباطبایی، سید موسی تدوین الگوی نارسایی توجه براساس مؤلفه‌های هیجان اندیشه با میانجیگری هوش‌ تحلیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 2، 1402]

ع

  • عاشوری، محمد بررسی تأثیر آموزش برنامه ارتباط بدون خشونت بر افسردگی، اضطراب و استرس نوجوانان با آسیب شنوایی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 10-1]
  • عاشوری، محمد اثر‎‎بخشی برنامه آموزشی تنظیم هیجان بر ناگویی هیجانی دانش‎‎آموزان کم‎ شنوا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 50-41]
  • عاشوری، محمد بررسی تجربه زیسته دانشجویان دارای آسیب بینایی بر اساس روش پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 3، 1402]
  • عباسی، حسین بررسی میزان آگاهی مهارتآموزان ماده 28 و نومعلمان دانشگاه فرهنگیان از اختلالات دیکته به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 56-42]
  • علی پور، احمد مقایسه فصل تولد و میانگین سن تقویمى و زیستى والدین دانش‌آموزان آهسته‌گام با نشانگان داون با والدین دانش‌آموزان عادی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 41-33]

ق

  • قبادیان، مسلم بررسی میزان آگاهی مهارتآموزان ماده 28 و نومعلمان دانشگاه فرهنگیان از اختلالات دیکته به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 56-42]
  • قمرانی، امیر ارزیابی تأثیر مداخله سرریزشدگی به مادران بر دارایی‌های تحولی و مشکلات رفتاری برونی فرزندان [دوره 14، شماره 3، 1402]

ک

  • کاشانی وحید، لیلا اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر خلاقیت با رویکرد درمانگرمحور و خانواده‌محور بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان سرآمد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 40-34]

م

  • میکائیلی، نیلوفر نقش واسطه‌ای خودتنظیمی هیجانی در رابطه حمایت اجتماعی ادراک‌شده و خودکارآمدی والدگری والدین دارای فرزند مبتلا به فنیل‌کتونوری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-21]

ن

  • نظری صارم، حمزه بررسی میزان آگاهی مهارتآموزان ماده 28 و نومعلمان دانشگاه فرهنگیان از اختلالات دیکته به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 56-42]

و

  • وکیلی، سمیرا اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر خلاقیت با رویکرد درمانگرمحور و خانواده‌محور بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان سرآمد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 40-34]