آ
-
آذین فر، لیلا
اثربخشی آموزش تئوری ذهن بر تنظیم هیجان و مهارتهای اجتماعی در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 23-12]
ا
-
ابراهیمی قوام، صغرا
تدوین و اعتباریابی بستهی آموزشی مبتنی بر محرکهای هیجانی مثبت برای آموزش دانشآموزان دارای اختلال نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 11-1]
-
احمدی، عزت الله
اثربخشی آموزش تئوری ذهن بر تنظیم هیجان و مهارتهای اجتماعی در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 23-12]
-
افروز، غلامعلی
مقایسه فصل تولد و میانگین سن تقویمى و زیستى والدین دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون با والدین دانشآموزان عادی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 41-33]
-
افروز، غلامعلی
اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر خلاقیت با رویکرد درمانگرمحور و خانوادهمحور بر تفکر انتقادی دانشآموزان سرآمد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 40-34]
-
الستی، یگانه
بررسی تأثیر آموزش برنامه ارتباط بدون خشونت بر افسردگی، اضطراب و استرس نوجوانان با آسیب شنوایی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 10-1]
-
امیراحمدی، مهدی
تدوین و اعتباریابی بستهی آموزشی مبتنی بر محرکهای هیجانی مثبت برای آموزش دانشآموزان دارای اختلال نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 11-1]
-
امینی، داریوش
بررسی میزان آگاهی مهارتآموزان ماده 28 و نومعلمان دانشگاه فرهنگیان از اختلالات دیکته به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 56-42]
ب
-
بنیادی، معصومه
تدوین الگوی نارسایی توجه براساس مؤلفههای هیجان اندیشه با میانجیگری هوش تحلیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 2، 1402]
ت
-
ترکاشوند، علی
ارزیابی تأثیر مداخله سرریزشدگی به مادران بر داراییهای تحولی و مشکلات رفتاری برونی فرزندان [دوره 14، شماره 3، 1402]
ح
-
حاتمی ورزنه، ابوالفضل
نقش واسطهای خودتنظیمی هیجانی در رابطه حمایت اجتماعی ادراکشده و خودکارآمدی والدگری والدین دارای فرزند مبتلا به فنیلکتونوری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-21]
-
حبیبی، نرگس
نقش واسطهای خودتنظیمی هیجانی در رابطه حمایت اجتماعی ادراکشده و خودکارآمدی والدگری والدین دارای فرزند مبتلا به فنیلکتونوری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-21]
د
-
دانادل، مهرشید
اثربخشی برنامه آموزشی تنظیم هیجان بر ناگویی هیجانی دانشآموزان کم شنوا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 50-41]
-
داوری ابنوی، سیما
اثربخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر هنر بر اضطراب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 65-57]
-
درتاج، فریبرز
تدوین و اعتباریابی بستهی آموزشی مبتنی بر محرکهای هیجانی مثبت برای آموزش دانشآموزان دارای اختلال نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 11-1]
-
دلاور، علی
تدوین و اعتباریابی بستهی آموزشی مبتنی بر محرکهای هیجانی مثبت برای آموزش دانشآموزان دارای اختلال نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 11-1]
ر
-
ربیعی، زهرا
مقایسه فصل تولد و میانگین سن تقویمى و زیستى والدین دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون با والدین دانشآموزان عادی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 41-33]
س
-
ساداتی فیروزآبادی، سمیه سادات
اثربخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر هنر بر اضطراب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 65-57]
-
سلطانی نژاد، سلمان
اثربخشی تمرینات چشم ساکن بر مؤلفههای حرکتی تکلیف دریافتکردن کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 20-11]
-
سلیمانی، مهران
اثربخشی آموزش تئوری ذهن بر تنظیم هیجان و مهارتهای اجتماعی در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 23-12]
ش
-
شریفی، علی
بررسی تجربه زیسته دانشجویان دارای آسیب بینایی بر اساس روش پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 3، 1402]
-
شعبانی، زهرا
تدوین الگوی نارسایی توجه براساس مؤلفههای هیجان اندیشه با میانجیگری هوش تحلیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 2، 1402]
-
شیوندی چلیچه، کامران
تدوین و اعتباریابی بستهی آموزشی مبتنی بر محرکهای هیجانی مثبت برای آموزش دانشآموزان دارای اختلال نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 11-1]
ص
-
صادقی، مژگان
اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر خلاقیت با رویکرد درمانگرمحور و خانوادهمحور بر تفکر انتقادی دانشآموزان سرآمد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 40-34]
-
صدیقی، زهرا
اثربخشی تمرینات چشم ساکن بر مؤلفههای حرکتی تکلیف دریافتکردن کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 20-11]
ط
-
طاهر، محبوبه
تدوین الگوی نارسایی توجه براساس مؤلفههای هیجان اندیشه با میانجیگری هوش تحلیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 2، 1402]
-
طباطبایی، سید موسی
تدوین الگوی نارسایی توجه براساس مؤلفههای هیجان اندیشه با میانجیگری هوش تحلیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 2، 1402]
ع
-
عاشوری، محمد
بررسی تأثیر آموزش برنامه ارتباط بدون خشونت بر افسردگی، اضطراب و استرس نوجوانان با آسیب شنوایی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 10-1]
-
عاشوری، محمد
اثربخشی برنامه آموزشی تنظیم هیجان بر ناگویی هیجانی دانشآموزان کم شنوا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 50-41]
-
عاشوری، محمد
بررسی تجربه زیسته دانشجویان دارای آسیب بینایی بر اساس روش پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 3، 1402]
-
عباسی، حسین
بررسی میزان آگاهی مهارتآموزان ماده 28 و نومعلمان دانشگاه فرهنگیان از اختلالات دیکته به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 56-42]
-
علی پور، احمد
مقایسه فصل تولد و میانگین سن تقویمى و زیستى والدین دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون با والدین دانشآموزان عادی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 41-33]
ق
-
قبادیان، مسلم
بررسی میزان آگاهی مهارتآموزان ماده 28 و نومعلمان دانشگاه فرهنگیان از اختلالات دیکته به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 56-42]
-
قمرانی، امیر
ارزیابی تأثیر مداخله سرریزشدگی به مادران بر داراییهای تحولی و مشکلات رفتاری برونی فرزندان [دوره 14، شماره 3، 1402]
ک
-
کاشانی وحید، لیلا
اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر خلاقیت با رویکرد درمانگرمحور و خانوادهمحور بر تفکر انتقادی دانشآموزان سرآمد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 40-34]
م
-
میکائیلی، نیلوفر
نقش واسطهای خودتنظیمی هیجانی در رابطه حمایت اجتماعی ادراکشده و خودکارآمدی والدگری والدین دارای فرزند مبتلا به فنیلکتونوری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-21]
ن
-
نظری صارم، حمزه
بررسی میزان آگاهی مهارتآموزان ماده 28 و نومعلمان دانشگاه فرهنگیان از اختلالات دیکته به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 56-42]
و
-
وکیلی، سمیرا
اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر خلاقیت با رویکرد درمانگرمحور و خانوادهمحور بر تفکر انتقادی دانشآموزان سرآمد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 40-34]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد